Selamat Tinggal Nursyazwany Bt Azmi

Hai geng !! btw hari ni 15/6/2014 .. 16/6/2014 BFF safwa tu dah sambung beljar dekat politeknik jeli ..
Ya Allah sedih nyaa lha .. hope dekat sana kau dapat jaga diri ea kawan .. aku nak kau tahu yang kau adalah sorang-sorangnya kawan yang istemewa sangat sebab apa , sebab kau sentiasa ada dengan aku dalam apa jua situasi weyh , aku bersyukur sangat sebab kau hadir dalam hidup aku dan buat aku sempurna , lengkap , happy ...
Kau dah sebahagian dari family aku and hidup aku wanie , parents aku dah anggap kau macam ank dia sendiri .. hope kau tak lupa keluarga aku .. 
Aku harap kat sana nanti kau jaga diri .. belajar elok-elok sampai kau berjaya ... andai ada rezki kita kerja sama .. Aminn ~~~ aku terima perpisahan kita sebab ni takdir tuhan , kita tak boleh buat apa .. aku hanya mampu berdoa agar suatu hary nanty kita dipertemukan semula .. Aminn ~~~
Nak tahu tak , aku takut satu benda ... aku takut yang wanie akan lupa safwa and lost contac .. 
aku harap sangat bende macam tu tak terjadi .. aku sayang kau sangat kawan , kau adalah kawan yang paling terbaik dalam hidup aku dalam beribu-ribu kawan ... even sometimes aku ada terasa dengan kau but , aku ni bukan jenis pandai merajuk lama lama kan hehe ... 
Okey laa .. and tak tahu nak tulis apa dah .. 23/6/2014 ni pulak aku dah ke perak daftar sambung belajar .. semoga Allah permudahkan segalanya .. Amin ~~
okey laa wanie , hope friendship kita never end sebab aku sayang kau sampai akhir nafas aku ,
dekat sana nanti belajar rajin-rajin yea..jangan lupa aku .. jaga diri okey ..


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)