Aku manusia bodoh !


Selamat pagi dunia .. hari ni 13/3/2014 .. first time update blog pagi ni , but i just want to tell something that make me change like a stupid person...

aku menanti kan dia ,
aku mengharapkan dia ,
aku berdoa agar dia mencari aku ,sayangi aku macam dulu,
but sekarang rasa aku tak diperlukan,
dilupakan.

kenapa aku perlu lalaui ni semua ?? aku sedih gila weyh , sedih ...
aku tak boleh lalui hari-hari aku yang lain , 
aku hilang fokus , setiap malam semenjak dua menjak dia aku kerap nangis ,
semua orang aku tengok asyik terbayang wajah dia , nama bila aku sekilas pandang ternampak macam nama dia , apa ni ?? kenapa perlu aku jadi macam ni ?? please la , aku tak larat dah .

Dia still sayang aku ke ??? dia memang tak perlukan aku dah kan ?? Ya Allah ! tolong la jawab persoalan aku ni ? aku takot iman aku tak kuat sampai satu tahap ni aku akan buat kerja bodoh .
kau sendiri tahu Ya Allah , aku ni macam mana , aku belajar  untuk kuat but aku selalu gagal .

apa salah aku Ya Allah , selalu saja disakiti , kenapa aku susah untuk disayangi ? kenapa aku selalau dipermainkan ? kenapa orang selalu tak hargai aku ? banyak persoalan kenapa aku Ya Allah ..
aku memang patot lupakan dia tapi aku tak mampu , aku tak mampu ,
tapi dia tak pernah nampak yang aku kat sini tersiksa gila , tengok ah elok-elok happy tros jadi pendiam , semua orang perasan kot , kerja aku asyik nangis je .. 

aku tak mintak simpati , aku tak mintak perhatian pun dari semua orang just aku nak dia tahu yang aku kat sini terlalu , tersangat lah tersiksa bila tak dihargai .. and persoalan aku kenapa dia tak pertahankan hubungan persahabatn aku dah dia ???memang aku akui aku tak siasat dulu , tak tanya dulu , tak jujur dulu apa sebab aku nak minx putus kawan tu , and aku teros melulukan ? ye ! tu memang salah aku , and just satu yang aku sering fikirkan ???? kenapa dia tak PERTAHANKAN hubungan persahabatn kita ?? kenapa ???

kalau dah bosan dengan aku ! dah benci aku ! just cakap je jangan lah macam ni ! aku pun ada perasaan ! aku dah takot nak sayang orang ! takut sangat ! aku fobia dah ! memang dia terakhir orang yang aku sayang!

weyh ! ingatlah balik kenagan kita weyh ! kenangan terindah! kenangan kita bersama ! aku nak kau ingat balik semua pasal kita lalui berdua ! 

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!
aku tak larat dah terus macam ni ! aku tak larat ! AKU NAK MAMPOS LEBIH BAIK !!!!! AKU MEMANG TAK LAYAK UNTUK DISAYANGI ! UNTUK DIHARGAI OLEH SIAPA-SAIAP ! TOLONG LAH SESIAPA BUNUH AKU ! AKU TERSIKSA JADI SEORANG INSAN YANG RASA DIRI AKU NI JIJIK ! HINA SANGAT ! ARGHH !!! :'(
YA Allah ! Bantu lah aku ! kuatkan aku sikit je pun jadi :'(


kalau izzati cakap ego aku tinggi , member dia tu lagi tinggi egonya ! sampai semua benda aku je nak starting ! dia pernah berusaha dapatkan aku ??????? pernah ???????? kenapa selalu aku je ???

AKU HILANG FOKUS WEYH ! HILANG FOKUS NAK BELAJAR ! SEMUA BENDA BUAT TAK KENA SEBAB AYIK FIKIRKAN DIA ! memang senang orang cakap lupakan dia , korang pikir senang????? !!!! kalau aku dah sayang ! aku sayang betol ! dia lah orang yang terkahir dan pertama yang aku syaang gila-gila sampai susah nak lalui kehidupan aku ni . dia pun tahu masalha aku , kurangnya kasih sayang aku , tapi dia tak pernah rasa aku ni penting dalam hidup dia .

okey la , panjang lagi nak luah but aku tak mampu nak cerita semua .
nak solat ! nak ambik ketengan !
stop wa ! stop crying ! :'(      :')


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)