Puasa terakhir 2013 !!


hai semua , lama gila safwa tak update blogger niyh , dah berhabukk daa , hmm , lama safwa menghilangkan diri kan , dan pelbagai cerita aku yang telah aku jalani , pahit ,manis , sedih , gembira , duka ,tawa ,, dan sebagainya .

okey hari niyh hari terakhir berpuasa , sedih rasanya , hmm , aku harap tahun depan aku di izinkan berpuasa lagi . :)
 dan ceritanya esok hari Raya laaa . tapi aku tak boleh raya sakan laaa , trial dah nak dekat daa , naek cuti raya teros trial spm . gila doe . seram meyh !

semalam aku shopping ngan kakak aku kat Jusco tebrau ,aku bercerita pasal perniagaan yang aku nak usahakan niyh , seronok laa bercerita pasal perniagaan dengan diaa . huhu . dia toe , bila diamm , diam betol , if bercakap banyak pulak dia bercakap , pape pun seronok laa . hehe. 

akhirnyaa aku putus juga hubungan aku dengan MUHD NAEM BIN ZAMREE , nak tau sebab apa kita orang brake , sebab dia still dengan perangai dia yang tak matang toe , and aku dah naek geli geli doe , aku maluu doe bila orang bercakap pasal dia yang dia tue tak matang , malu doe aku macam aku ni tak pandai didik dia , tapi bukan aku tak didik dia cuma dia stay dengan sikap tak matang dia toe , sayang toe memang la sayang kat dia , cuma perangai tak matang dia buat aku serabot ar dengan dia ,, teros terang aku cakap ,dia memang encem , tapi aku taknak juga sebab dia tak matang doe , buat kusut aku je kan.. huhu , btw, tak sampai sebulan pun aku couple dengan dia . hahah , lepas aku putus edngan dia aku buat biasa2 je kehidupan aku , ni pulak Badak dah berapa kali mintak couple dengan aku , punya laa aku tolong usya kan dia untuk wanie kesudahnya , dia nak kat au pulak , gila doe , haha,, aku takda pape perasaan pun kat dia , aku anggap dia mmber jea , tak lebih. hati aku tak boley terima mana2 lelaki selain MUHD AKMAL , ataupun ciri2 akmal toe je aku akan terima , aku malas nak cerita ciri2 akmal toe mcm mana ,tapi dia jea yang aku sayang gilaa .. tapi satu jea kekurangan diri dia , dia buat perampuang macam baju harian dia , means suka tukar2 perempuan . dalaa , yang lepas ,aku malas nak kenang laa . STOP dulu pasal cerita ni , kita layan Next story ,

hari ni aku plan nak off fhone , tapi akhirnya aku buka kejap sebab nampaknya wanie memang betol2 carik aku , dia carik aku kat no maxis aku . Aku tak sangka aku boleh kenal dia , dulu aku tak kenal siapa dia , asal usul mana , tapi tahun nih , kita orang berkepit jea . macam belangkas daa, sampai orang lain fikir lain , tapi SORRY , AKU NAN DIA BFF OKEY ! aku tak pernah jumpa member macam dia , dia perfect bagi aku, dia laa kawan yang aku sayang sangat , yang tak pernah putus asa untuk aku , dia always give me support , advise that time i fall .  And skunk aku dah masuk group set2 dia yang HOT dulunya ,, btw, aku taknak pun Hot toe , cuma aku tak sangka ,aku ley tergolong member nan dia orang , seronok laa member dengan dia orang, NANa , TASHA , FITRAH , MEKCHA , WANIE . orang yang aku tak sangka rapat anad aku tak pernah kenal tahun lepas boley jadi rapat pulak . hmm . tapi dalam ramai2 toe aku lebih syaang wanie laa , ta tahu laa kenapa . sebab dia bnyk daa ubah aku , tu bab aku syg sngt memebr aku yg toe . 


aku rindu laa member aku yang sorang toe , Ainaa , hmm , lama gila aku tak bertegor dengan dia , aku rindu gila kau ainaa , kenapa laa kau ikotkan sangat keras kepala kau , aku cuba buang keras kepala aku ,tapi kau tak , kau tetap dengan ego kau , toe ,a ku hanya mampu pendam je perasaan aku weyh . aku hanya mampu berdoa agar kita dapat member macam dulu . biar tuhan jee yang tahu . aku dah anggap Ainaa, yatt , macam adik beradik aku daa . tapi nampak gaya , makin nak akhir tahun makin terpisah . dulu masa relay oersahabtn kita okey , kita orang selalu share2 masalah  . tapi skunk tak daa  hmm .. biar laa ,mungkin niyh satu ujian untuk kita orang,

btw, penat2 berceirita aku malas nak cerita dah , kita layan je gallery k  . :)


safwa , nana, tasha , fitrah , mekcha , wanie 


fitrah , myzah , nana , tasha , yatt

Natishuuuu & wanie & safwa

safwanie

safwa & wanie (safwanie)

safwa & farah

kita kawan :D





miss u Aina saadon :/


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)