Bukan Pinta Ku ...

hai you allzz ! btw hari ini mungkin safwa nak update new story .
sekarang ni safwa bersyukur sangat sebab safwa dijauhkan rasa cepat/mudah sayang lelaki sebab apa ? sebab safwa tanak couple until safwa dapat sambung blajar nanti dan safwa yakin safwa akan temui lelaki yang terbaek untuk hidp safwa tak pun time safwa dah berjaya nanti kan . JODOH AJAL DITANGAN TUHAN . and dari apa yang safwa cerita tu safwa macam kosong bila chat/mesej/wechat/whatsapp with any boy's , coz usually safwa rasa macam cepat je rasa suka dekat setiap lelaki yang mesra dengan safwa. rasa seronok jugak single ni yang penting yang boleh buat aku lupa pasal lelaki ialah gadget and driving and i so waiting for kereta kancil tu .
terima kasih mak , ayah dah macam macam adik dapat , adik tak dapat balas apa apa melainkan mak and ayah tengok adik berjaya suatu hari nanti  :'D

okey , aku tahu tahu lah apa dah jadi kat aku weyh , kenapa ? kenapa ? kenapa ? aku kerap sangat mimpi pasal Natasha Azmi ? and aku still xley cuba untuk lupakn dia ,  yupp bila setiap kali aku contac dia tak kisahlah wechat or call or whatsapp that means aku sedang ingatkan dia dan amat merindui dia . Terkadang tu cuba jugak tahan nafsu untuk tak contac dia , tapi susah , hati aku akan tak tenang akan sakit akan nangis , that means sekrang ni aku tengah fikirkan dia and rindukan dia walaupun aku tahu dia TAK INGAT AKU TAK FIKIR PASAL AKU , dia takkan rasa apa aku rasa and sometimes i think buat apa safwa perlu ingat dia lagi , tapi tu lah , safwa tak mintak pun untuk ingat dia, mimpikan dia tapi ntah lah safwa pun tak tahu lah kenapa , mungkin safwa patot jumpa dia buat terakhir kali , safwa tak sanggup la macam ni jee . Lagi pun last safwa jumpa dia kat Tekche tu pun dalam keadaan tak baik. Hmm.

Sorry wanie , aku masih ingatkan tasha x beerti aku tak sayang kau , cuma ini soal perasaan , mesti kau tak ley terimakan bila kau baca blogger aku ni kan, aku mintak maaf , ini soal perasaan , sebab benda ni aku tak mintak , aku cuba tapi gagal untuk lupakan tasha , and aku yakain kau mesti akan nangis baca blogger aku ni , i'm soo sorry , aku tak berniat nak lukakan hati kau , dari pada aku terus tipu kau ,and biarlah kau tahu sendiri jawapannya . Tapi jangan risau wanie coz kau sahabat sehidup semati aku , di dunia ni , sahbat seperjuangan aku , kau orang kelima selepas Allah , Nabi Muhammad , Mak ,Ayah aku :'D
soory ea wanie , aku bukan nak sakitkan hati kau cuma aku tak pandai simpan dalam hati aku lama-lama and blogger ni lah jadi tempat aku luahkan semua yang ikhlas dan yang sejujurnya dari hati aku .


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)