cuty kejeeee,,,,

haaaa...
penat,,,,,,cuty keje nih aku gi tenok wayang ngan best friend akuo,,
herm,,,walaupun dy ngh sPm,but dy stay na pegi,,dy kate dy ngh tension or
boring so ape lagi aku bwak ar dy jejalan tenok wayang,,,agy pon sok ngn rabu dy x de paper na exAm,,,kite owng gerak naik motor kol 2:30 ptg,,,tetibe setengah jalan motor lak wat hal,,,pancit lak motor ue,,,kong ajo tol ln kan,,terpakse gi workshop antar motor tukar tayar,,kol 3 lebih gek lah siap motor tuh,,
pas ue apelagi,,teros ar gi tOdAy MaLL,,,aku x sangke seh aku drive motor
ue,,jaybee to,,jauh kan,,,balik pon same aku drive,,,naik motor,,,best,memng best just sakit ar badan nih,,
kite owng sam5 today mall ue kol 3:25,,,hehemm,,,laju kan akuo bawak,,,hehe,,dah samfai kite orng teros gi beli tiket wayang cerite,,"aKu bUkAn tOmBoY",,,then sementare tunggu tuh kite orng pegi lah karok,,,hehe,,
then adew 1 idea yg menggila nih datang,,na taw ape dy,,,nih haaa,,,kite orng
pegi beli roti at giant,,ngn jajan,,,masok dalam beg,,haha,,,terok kan,,,,pas ue berderas na gi tenok wayang ue start kol 4:25,,,before ue gi beli air dulu,,,cerite tuh not bad lah,,best lah jugek,,just x dew ending je,,,,but best,,,
after an hour cerite ue abis,,,so kite orng balik ar,,aku drive motor ue
,,huhu,,,seram meh...dah samfai kote kite gi lepak at tepi sungai ambik ketenteraman na ketenangan,,,pas ue akhir sekali balik lah,,,,,enjoy lah jugek ,,hehe
so samfai umah kol 7 lebih,,,,herm,,that all lah i just wanna story.



*thanxBAZILAsuditemanakujejalantengokwayang*                                              
             
                                 
dyer nih lah yg temankan aku,,thanx cecngt taw,,=)          


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)