story in my life

adew sad story na cerite nih,,selamat baca yer,,---->
akhirnye aq pergi jugek smt pertanian chenor,temerloh,pahang,,jauh kan,tp demi masa depan aq,aq harus teroskan aq ambik cos aGrOiNdUsTrI TaNaMaN,,mesti kowang gelakkan,peduli ap zaman mcm skunk nih bukan ramai sngat yg minat dalam bidang pertanian ni.tapi PM sndri yg cakap akan datang pertanian nih penting,,aq tetap teroskan,aq punye cecite2 sendiri,aq na adew ladang sendiri,aq kene start dari bawah baru adventure    kan...okey..8/1/2012 aq gerak pagi,9/1/2012 aq kene daftar,,
 
                                                                       
         

okey,nih antare barang dah siap tok pegi,,sedih pulak rasenye,,hehe

saya sayang lah na tinggalkan family saye,homesick saye,sayang saye,kakak2 saya.member2 saya,,
walau macam manew pon saye harus pergi gek tok masa depan,saye nax buktikan yang saye x lemah yang saye x de lha bodoh sangt macam yg orang ue sangke,,,nih lah mase saye tok buktikan kan,,
 

         
nih sayang saya,nama dia muhd akmal,saye sygggg sngt at dyer aw,,dyer selalu uat saye happy,senyum,
kiter owng kenal dah seminggu lebih tpi rapatnyew dah macam apew dah,walaupun belom penah jumpe,dyer nih ciri2 lelaki yg saye cari selame nih,huhu,antaranye x isap rokok,selalu ingat kn yg bebaik tok saye contohnye solat,,,akmal nih anugerah allah nih untuk saye,hehe,,terima kasih allah,,
kite owang selalu skype,,memacam kite borakkan,adew je bende yg kite owang na kene kn antare 1 same yg lain,huhu,,,,tp nanti saye pergi dah x dpt skype,,,x pew,,law betl3 dyer syg saye dyer pasti tunggu,,,
saye x tew nanti awak jngn curang ea,jage diri,law sakit mumum ubat k,,,ingat saya dalam doa awak,huhu
saaaayyyyyyaaaaaaa sayang aaaaaaaaawwwwwwwwaaaaaaakkkkkkk, , ,!!

                         
                              

nih family saya,,,,mesti saya rindduuu kan,,,na uat macam mane,agy pon dyer owang na tengok saya berjaye terpakse lah bekorban skit,,,betol x??hehe


nih kekawan yg paling sye sayang,hei kawan,jage diri k,study rerajin aw jangan asyik ponteng kelas,,,safwa sayang kowang sume,,kite kan susah senang bersame,,miera safieka if ko x pinda tolong tengok2 kan wanita yang bername faezah zaharin k,,,,hehe,,,poyo2,,,j-ton and the geng jangan lupe aku ea,,aku syang kowang,aku takot kowang dh x sudi tegok aq,,sedih ar aku,nanti sattu hari nanti pastikan kiter berkumpul semule untuk lepas windu yg terrrrpendam sekian lama nih,,hehe,,,1 aku na kowang inagt dalam banyk2 kawan yang aq penah jumpew j-ton n the geng lah aq paling sayang,,,,don't lupe me okey,,<3                                  

kq siti------------kq azie
saye sayang kakak nih,dyer owng selalu support saye,selalu bg semngt,,,care tetang saye,bile saye give up dyer owang naik kn semangt saye yg mudah hilang ni,,saya dah anggap dyer owng macam kakak saya sendri,kak siti tu manje sngt,,mesti saye rindu awak nanti,saya arap aw x lupe saya kq siti,,,thanx for all akak baik sngt,,
kq azie to,thanx ea,akak baik sngt ngn saye,cume saye sedih layanan awak kat saye x same mcam layanan kq siti at saye,yela sy tahu manusiakn adew berbagai ragamkan,so sy terime walupun sukar,yang buat saya sakit hati n tersentuh perasaan saye awak happy,awak xingt saye kan??x pew saye fham,saye pon tompang happy,just saye sedih time saye berade di depan mate awak,awak x layan saya,dah lah jarang jumpe,,sakit betol lah hati sya,law macam ue x yah lah antar mc8 yg awk tu rindduu saye,,errmm,papew pon thanx ea kq azie before this make me smile,appy,always support me,bg saye,awak di mate saye baikk sangt,lemah lembut,manis,,hehe,,,hope hubungan awak with papa berpanjang ea,,law jodoh sudah pasti x kemane,,saye tompang gembire,,=)
saya sayang kq siti n kq azie sngt macam kakak saye sendiri,,<3


yang tuh bear ngn bantal pelok dyer kq azie ngn kq siti bagi,,,terharu saya aw,,hehe,,thanx ea,sesuah ajew beli,,yang bear kq azie bgi,yang bantal pelok kq citi bagi,,due2 shumel,macam tuan yg beli ue,,hehe,,
7/1/2012 tarikh ue saye,kq citi,kq azie,papa,ngan ntah sape ntah budak lelaki pakai cermin mate tuh makan dinner at Macdonald,,kq azie belanje,,hehe,,baik kan,


for my friends J-ton,Faezah,Mira safieka,Shykilla,Nieza,Fieqa,Huda,Echa,Eika sawal,Nadia najihah n sesape hope kowang jage diri ea,,safwa sayang kowang,safwa mesti rindu gurau senda korang kan,1 pelok n kiss saye flying an tok kowang,,,doa2 kn aq gek ea berjaye dalam idop..tayuk kowang sngt,,

to my sister,kakak citi n kakak azie,you all take care k,jangan lupe saye ae, pasti saye rindu kamu berdua,kq citi jangn uat keje doboh tuh ea,x bek,n kuatkn semngt tuh tok lupekn sesorng yg x penah faham akak,kq azie,akak kuat kn semangt ea,hadapi ujian tuh dengn tabah,allah menguji kita kan,,semoga berjaye dalam idop  k,,
to my family,mom,dad,sis,brother, pray for me k,hope adik can be a smart student,adik want yang terbaik,
adik want tunjuk adik nih not lemah,adik will be tunjuk at orang2 yang selalu rendahkan adik ue yang adik pasti boleh berjaye,biar dyer owang tengok adik 2 belah mate bukan sebelah mate,x semestinya kejayaan tuh tok orang yang pandai seumuur hidop,allah sedang menguji..kite tengok sampai mane kejayaan orang pandai tuh,if dyer owang slah gunakan bek x yah jadi orang pandai,,betol x??betol kan,,

to my honey love,,sweetheart,,awak jage diri ea akmal,saya sayang awk,study hard k jangn nenakal,saya tahu awak boleh tanpa saya,agypon saya bukan x tew tok selamanye,jangan curang k,janji awak masih saya pegang,,awak doa2 kn yg baek tok saye ea,,saye x nak sampai terjejaskan pelajaran kite k,,,sy sentiase doakn yg terbaik tok awak,,


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)