hELLo 2012. . .!!

aku punye azam sendri cume aku takot aku x dapat turuti jewp,,,
aku na sangat 2012 nih aku jadi lebih baik daripda 2011,,,aku na lupekan segale cerite yang menyakitkan hati,,,
aku nak lupekan orang2 yang telah buat aku sakit,,aku na berfikiran positif,,aku asyik berfikiran negatif je,,
orang pon x suke ,,,aku na cube study betol2,,aku na tunjuk aku nih x lemah,,aku na cube solat full,
aku na cube belajar arti kehidupan yang sebenar,,,mudah-mudahan tercapai lah azam baru aku tuh,,amin~~


cerite sekolah tahun depan~>
aku dapat pegi sekolah menengah teknik pertanian,chenor,pahang,,
aku masih terpikir na pergi or x ek???aku pikir itu mase depan aku gek,
aku takot biler aku masok sekolah ue aku wat hal macam tahun 2009 n 2010,,
hal yang membuatkan parent aku susah,,aku na cube idop yang betol2 berdikari,,tapi boleh ke??
aku nih cakap je lebih buat x jugek,,,huhu,,
if aku masok sekolah ue,aku kene orentasi 1 minggu,pulak tu kene jadi junior meyh,
aku dah lah x suke orentasi ue,,jadi junior pulak ue,,mampuss aku,,

anyway aku sayang sekolah smkb ue,,,aku sayang member2 aku,,
J-ton,meira,nadiya,eila,mai,echa,fieqa,aina,
faezah,huda yg suke carik pasal ngn aku ue n ramai lagi,,huhu,,dyer owang selalu bersame susah or senang,,
cikgu yang aku sayang cikgu salawati,,dyer idola aku,tu yang aku x sanggup na pisah,,
sanggup ke aku pisah ngan dyer owang??adoyai,,,!!kq citi,kq azie,??ntah lah,,
pape pon aku kene ketepikan tu dulu,study first kn,,??
boley ke aku kuat???pape pon if tahun depan aku x dapat kelas depan nyew sains aku pindah,,
x kisah lah sains 1 ke,sains 2 ke,sains tambahan ke,sains sukan ke,,,asalkan dpennyew sains,,
if x dapat aku terpakse tinggalkan member2 kesayangan aku,,
idola aku,kakak2 aq,,,itulah dinamakan hidopkan,,penuh dengan cabaran,perlukan kekuatankan,,


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)