Dari hati dan air mata menitis

Hai all , sebenarnya xde niat pun nak update blogger ni tapy hati safwa sedih sangat , perit sangat ..
okey firstly Semalam birthday my girl Syazwany , happy birthday dear , and xde pape yang buat dia happy pun kali ni bezday dia .

Malam semalam macam nak nangis jela , kenapa aku terasa sangat , sakit sangat , rasa nak mennagis pun ada , aku ingat aku orang ketiga selepas mak ayah dia yang dia sayang rupanya aku orang ke empat selepas hmmmmmm biarlha rahsia , and aku rasa aku tak penting kan , aku rasa kalau aku pergi dalam hidop dia pun dia tak rasa kehilangan sebab aku orang ke 4 kat .. hmmm tak sangka aku ingat aku BFF dia aku dia utamakan dari bf kesayngan dia tu , hmm sedih weyh , aku terasa sangat , sentap sangat , give up sangat , apa semua ni ??!!! aku cuba buat memacam untuk dia  buktikan kat dia yang aku sayangkan dia yang aku always ada dengan dia dalam apa jua situasi And aku nak jadi orang yang ketiga lepas mak ayah kau ., tapi rasanya ada orang yang lebih dia sayang yang perlukan dari aku .
 

And that boy not your boyfriend and u say's that boy your BFF are specials for you , and aku apa ? kawan kau yang maca mana ? yang MACAM MANA ???? tak sangka kau lebih pentingkan dia dari member perempuan kau sendiri .

Aku tahu aku bukan yang terbaik untuk kau , yang sentisa bagy kau advise yang berguna yang membawa kau kepada kebaikkan di bandingkan dengan BFF lelaki yang kau sayang sangat tu .
Perit weyh , aku letak kau selepas mak ayah aku , tapi kau ? letak aku ??aku harap benda yang sama weyh dari kau tapi aku silap .

Aku tak dapat bayangkan if one day antara dua insan ni yang mana kau lebih utamakan bila dua dua di timpa masalah yang terukk .. 
Aku janji dengan diri aku wanie yang aku nak kita kekal kawan sampai akhir nafas aku berenti itu pun jika aku mampu untuk bertahan .



hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)