Kopi + Donut = Tiada Guna Lagi

hari ni ,, 16/6/2014 okey dia dah pun jadi seorang student politeknik jeli tu .. do the best in your study sayang .. yaa , kita berjauhan and mesti susah untuk bertemu kembali , tapi nama kau tak pernah jauh dari hati aku sebab kau satu-satunya sahabat,kawan,musuh yang aku sayang sangat kau kawan yang sentiasa ade dengan aku dalam bermacam-macam situasi , biarlah orang anggap aku dengan dia macam lain macam je kan , but kalau dia orang rasa and hargai kawan yang hadir dalam hidup dia orang yang sentiasa ada dengan dia orang dalam pelbagai situasi dia orang akan tahu kenapa aku ni sayang sangat kawan aku sorang ni .
wanie , aku sedih sebab kau dah makin jauh dari aku , tapi aku cuba untuk kuat aku cuba supaya aku tak terlalu lemah sebab aku sentiasa berdoa agar kau dengan aku akan rasa dekat walaupun jauh .. and aku harap suatu hari nanty kita dipertemukan semula .. Walau beribu , berjuta kawan aku tapi kau ada sorang sorangnye kawan yang hebat dalam hidup aku sebab kau yang sudi mendengar masalah semuanya , kau always bagi aku support kau always ada bila aku nangis , sedih , dan kau jugak yang sentiasa buat aku happy . Aku bersyukur sangat sebab tuhan pertemukan kita .
Aku tak kisah takde pakwe sebab aku yakin pakwe takkan bawak aku kemana , pakwe tak sehebat kawan sejati yang aku ada sekrang , pakwe bila-bila masa boleh pergi carik pompan lain then yang kecewa kita , and kalau kita berkawan takde nak fikir pasal sakit hati kita dengan boyfriend tu . And bagi aku rasa ganjil lah bila bercerita pasal masalah kita sebagai seorang perempuan dekat lelaki kan . Aku tak kisah pasal pakwe bukan sebab aku Les keyh , sebab aku tanak kusut kan otak aku sebab aku nak cinta yang datang terus untuk jodoh aku .. perjalanan hidop aku masih panjang .
Okey wanie , thanx for everything , banyak kali aku lafazkan suruh kau  tinggalkan aku tapi aku tidak boleh , tidak sanggup , maafkan aku sebab terlalu banyak sakit hati kau sayang , but honestly aku tak pernah berdendam apa-apa dengan kau , aku bersykur sangat kau hargai aku sebagai kawan kau .
Hope persahabatan kita takkan terputus .. 
Jangan pernah putus berdoa antara kita .
Aku harap selagi aku masih hidup kalau kau ada masalah cerita lah dengan aku , jadikan lah aku orng pertama untuk dengar masalah kau . Jangan abaikan aku and jangan Pernah sorokkan sebarang perkara daripada aku .
And aku tanak kau fikir pasal aku dengan T tu daa .. aku zero zero dengan dia , no heart feeling dah .
Wanie , andai suatu hari nanty aku pergi dulu dari kau , kau jangan pernah lupa aku dalam hidup kau , jangan lupa parents aku yea , temgok-tengok kan la parents aku tu , anggaplah kita satu family , jangan pernah nangis untuk kepergian aku sebab kau dah terlalu banyk nangis atas sikap aku yg sentiasa menegecewakan kau sayang . 
Semua yang aku tulis ni adalah dari hati , takde sedikit pun yang aku sorokkon . And wanie , just forget it about tasha and me , she nothing for me and i did't want to know who she on my life because my real bestfriend are you Nursyazwani Bt Azmi and aku tak pernah anggap kau beban dalam hidup aku sepanjang hidup aku malah kau pelengkap hidup aku . 
Take care yourself sayang . 


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)