Ya Allah ! Kuatkan Aku :'(

20.6.2014 ... hye all , esok sabtu ,, sabtu pagi buta aku dah kene gerak ke perak . semoga perjalanan pergi dan balik kami selamat .. Amin ~~

now not that the topic , the topic now , aku sedih , sedih dengan semuanya , kenapa Allah tu duga aku macam ni , aku tak kuat Ya Allah ! apa lagi lepas ni .

Terima kasih sebab dah lupa aku sedikit demi sedikit , memang tu yang aku harapkan , kau dah berubah wanie . Hari-hari aku nangis sejak kau berubah , mana kau yang dulu sayang ?? mana ? dulu kau ada sentiasa dengan aku , now ? ada member baru diam mcm tu je ? sebeum ni kau care pasal aku , bila ku merajuk, bila aku marah, bila ku terasa dengan kau , now what sayang ? kau macam dah tak perlukan aku , just wish good night and good morning je aku terima .. :'(

Kenapa kau perlu berubah macam tu ? aku tahu kau happy dah dapat mmber baru . hope kauu boleh jaga diri kau lepas ni yea , lupakan aku slow and slow , daripada kau terus fedap dengan perangai aku better kau lupakan kan aku slow slow . sebab aku tahu kau akan bosan dengan aku suatu hari nanty .
Selamat wanie , kau cari la member yang terbaik untuk hidup kau sebab aku takde apa=apa makna dah dalam hidup kau , xde kebahagiaan langsung aku pernah bawak dalam hidup kau . so pergi la cari hidup kau yang baru .

Aku kesal jugak , sebelom kau pergi , macam macam kau pernah janji , tpy memang kau berubah , aku agak tu dah , kenapa sedikit masa yg tak penting kau xnak spend time dengan aku ?? aku penat wanie , penat .. penat menangis menunggu orang yang tak rasa apa yang aku rasa . sebb apa sebab kau dah happy dengan mmber baru kau and aku kau lupa just ingat bodo-bodo je .. 

Bila aku cakap ni kau takkan terima so biarla aku pendam dari aku luahkan and kita kan gaduh and aku akan nangis sampai aku buta ... Aku sayang kau sangat wanie , biarlah aku sorang je sayang kau , Kau tak perlu dah sayang aku . Buang je perasaan syg kau tu dekat aku jauh jauh  buang semua pasal aku dalam hidup kau , but izinkan aku simpan semua pasal kau dalam hidup aku . Aku takkan pernah benti sayang kau wanie . kau istemewa sangat dalam hidup aku even now kau dah tak mcam dulu , aku terima .

Dulu time aku sedih , nangis , kau ada always dengan aku , sekrang aku sedih , aku nangis kau happy dekat sana , kau dah tak ambik berat pasal aku dah macam dulu .. baru berapa hari kau lupakan aku dah .. terima kasih sayang , 

Takde apa dah aku nak luahkan , cukup jelah sampai sini , selagi aku tak benti taip selagi tu air mata aku tak benti . pape pun terima kasih pernah singgah dalam hidup aku walaupun sekejap . AKU SAYANG KAU SANGAT NURSYAZWANY BT AZMI ...... KAU SENTIASA DALAM HATI AKU , KAU SAHABAT YANG AKAN AKU INGAT SAMPAI BILA BILA . PERGI LAH WANIE , PERGI DENGAN HIDUP BARU KAU , LUPAKAN AKU , JANGAN PERNAH INGAT AKU , AKU MOHON ITU . AKU TANAK KAU KECEWA DENGAN AKU LAGI , PERGILAH BUAT HIDUP BARU KAU , AKU TAHU KAU BOLEH HIDUP TANPA AKU .







AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH  !!!!



hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)