Akhiri Penanatian ku .

Hey , hari ni 8/8/2014 and semalam wa lepaskan orang penting dalam hidup wa , orang yang wa sayang . Wa lepaskan bukan sebab wa tak sayang just wa tak larat , wa tanak sapa sapa terluka , sakit hati . wa rasa perfect sangat bila dia ada dengan wa , but tu dulu , sekrang dia bukan member wa dah , dia dah berubah .
dulu , dia rajin update pasal wa , dekat moments wechat , kat twitter and mana-mana je , but sejak dia kat sana dia dah berubah . wa tak harap pun dia update pasal wa , just wa sedih la , dulu dia lain , sekrang dia lain . 
Wa bukan nak cari salah dia , but wa lama dah perhatikan sejak dia kat sana , dia tak cari wa dah , cakap sayang mudah sangat , tapi dari suduk fizikal nye ??? hmm sedih sangat wa sedihhh .
Seriously la kan , wa cemburu tengok member2 wa update pasal dia rindu member kesayangan dia baru-baru ni , kalau lah dia stil macam dulu , tapi kenapa bende ni semua jadi kat wa ??? 
wa sayang sangat kat dia , wa tak boleh sayang mana-mana member safwa kat tempat baru ni , but dia macam tak hargai wa je depan mata dia , wa dah janji dia yang terakhir bagi wa .
wanie , apa salah aku wanie ? kenapa kau perlu berubah ?? kau tahukan kau sorang member aku sayang sangat sekarang ???? kenapa ?? tengok time aku antar mesej yang aku nak lepaskan kau tuh , kau just mintak maaf je ,, kau lepas tangan je .. kenapa kau tak cuba untuk pertahankan hubungan persahabatn kita sayang ??? kenapa ??? apa salah aku sampai kau tak boleh nak cuba pertahankan persahabatn kita ??? ke kau memang tak perlukan aku ??? 
aku bukan nak fikir buruk pasal kau , just aku pun ada perasaan macam kau , aku tahu kau dah cukup perfect walaupun tanpa aku , kau ada orang yang kau sayang tu kan ??? but nvm , aku try to think positif .
wanie , pape pun aku bersyukur and berterima kasih sangat sebab dapat dipertemukan dengan kau , kau dah bahagiakan aku walaupun seketika , tu bermakna sangat bagi aku .
Aku memang tak layak untuk disayangi mana mana orang pun , selalu ada je yang tinggalkan aku , yang tak perlukan aku , yang perlukan aku hanya seketika .
tipu sangat lah kalau aku tak nangis pasal kau lepas aku ucap aku lepaskan kau tuh and lepas kau masukkan gambar kita kat insta tu .
Janji aku wanie , kau orang terakhir member aku yang aku sayang sangatttt , yang istemewa sangat , aku takkan pernah untuk lupakan kau , aku TAKKAN !
mulakan lah hidup baru kau tanpa aku .
aku tahu kau boleh hidup tanpa aku .
semoga kau lebih bahagia tanpa aku .
terima kasih untuk semua sayang .
Akhir kata dari aku , harap kau jaga diri kau , Assalammualaikum Nursyazwani Bt Azmi .
Kau akan ku simpan di hati aku sampai bila-bila .


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)