perpisahan yang terakhir untuk kita

Everyday,everywhere,everytime,every second,I always thinking of you,I always miss you but you did fell what I fell now.I want you know,that I always keep your self.
setiap kemane pun aku pergi,aku tetap mengingati kau,,tapi kau tak pernah tahu,kau carik kesalahan aku,,aku terime,aku terime juga yang kau dah buang aku jauh-jauh dari hidup kau,aku cuba tok lupe kan kau tetapi dalam masa yang sama aku susah untuk lupekan kau,hakikaatnye,diri kau amat bermakne bagi aku,
kenangan kita terlalu bnyak,itu sebabnya aku susah untuk lupekan kau,
buruk ape pun kau,,kau tetap aku sayang,,kau x tahu aku rindu kau sangat,
sume orang nampak pengorbanan aku tok kau,tapi kau tak nampak,,kenape ek,,??
aku sayang kau sangat,,kau dah aku anggap macam kakak kandung aku sendiri,kau adalah sebahagian dari hidup aku,
aku yakin,kau perasan yang aku selalu perhatikan kau dari jauh,sampaikan kekadang kawan aku cakap "dah lah tu safwa,bukan nasib kau untuk dye,so kau kene trime" tapi mmber aku tak faham yang aku rindu sangat kat kau,,,aku tak tahu ape lagi perlu aku buktikan kau kau yang aku sayang kau ,memacam aku dah buat untuk kau,,aku bukan na menungkit,tapi aku cume nak kau tahu yang aku sanggup buat ape tok kau,n tu sume sebab aku syang kau,kadang2 gek aku sedih sebab kau happy kat dorm sane,kau gelak,ketawe,walhal aku yang kat sini menderite,sedih,,,,tapi aku yakin,kau mane pikirkan ap yg aku rase,
5november2012,kau exam besar,aku harap kau boleh buat yang terbaik,aku tak pernah lelah doakan yang terbaik tok kau,aku na kau berjaye k,itu penentuan segalenye,aku yakin kau boleh buat,
6november aku dah kene balik,aku terpakse tinggalkan kau,aku yakin kau pun gembire bub kau bebas dari aku kan,,???kau mane pernah anggap aku wujud pun kan,,it's oke,,aku dah biase situasi macam toe,aku redha yg kakak,adik kau n kau benci n bengang ngan aku,,,thanx k,,aku x tahu lah kau dah cerite ape kat dyew orang,diri aku ni memang patot di tinggalkan,jenis pakai buang je kan,,,pape pun aku redha k,
saat ini,hari ini,jam ini,paada pukul 11.00AM bersamaan 2november2012,aku berjanji pada diri aku,untuk tidak lagi update blogger,tweet,status,video,sebut tentang kau lagi,,aku harap aku boley lupekan kau walupun susah,,
maafkan aku,,aku tak kuat untuk terus2 camni jep,,,aku memang x kuat,,tapi aku mecube,,aku ada kawan yang always support aku ,,,yang sedarkan aku,,
kini capital F yang dulunya pergi dari hidup aku datang kembali,tapi perasaan aku kat dyew x seperti dulu,x sehebat si capital N,,tapi hati aku merasakan ketengan bila bersame capital F,,dy selalu buat aku gelak,,ketawe seleepas kau pergi tinggalkan aku,,aku cube untuk sayang dyew mcm mane aku syg capital N,,,walopun susah utuk sayang balik orang yang telah aku tinggalkan dulu,tetapi aku cube,,tapi mustahil sebab tinggal beberape hari saje kan,,,!!
member aku ada cakap at aku camni
ya kau sayng die
die sayang kau ?
farah hanum ade
kak ziemah ade
tapi kau tinggalkn org yg kau sayang

herm,,,kan,,??aku pikir gek kekadang,,,erm,,tapi nak buat camne,,sayang aku kat capital N tu kuat sangat sampaikan aku tinggalkan dy orang yg pernah sayang aku,,

tak sangke mase aku face2face ngan kau capital N,kau cakap "bia awak rase ap yg cekya rase mase awak rampas akak dari dyew",,,erm,,,n then aku tanye "bis ue,selame kita rapat toe akx syg cekya lah ea??!!"then dy jawab "yup,,!!" x sangke aku,,aer mate aku teros mengalir,aku x sangke,macam yang aku cakap,jahat ape pun kau buat at aku,,aku tetap sayang kau capital N,,!!

AKHIR KATA DARI AKU SEBAGAI SAFWA NADHIRA UNTUK KAU SEBAGAI NURAIN HIDAYAH,AKU INGIN KAU TAHU YANG AKU AMAT MENYAYANGI KAU SEPENUH HATI AKU,AKU SENTIASE DOA YANG TERBAIK TOK KAU,TERIME KASIH ATAS SEGALENYE,TERIME KASIH BUAT AKU HAPPY,GELAK,TERSENYUM SELAME PERKENALAN KITA,TERIME KASIH SEMUANYE,,,AKU HARAP KAU DAPAT JAGA DIRI KAU SEBAIK YANG MUNGKIN,MAAFKAN AKU ATAS KETIDAK SEMPURNAAN AKU TERHADAP DIRI KAU,AKU SAYANG KAU TAW,!!ASSALMMUALAIKUM,,

  *maaf jika ada ayat yang buat kau sakit hati,tapi lagi sakit hati aku yang menanggung kesakitan yang kau dah beri pade aku,pape pun didalan kesakitan tu aku masih menyayangi kau*


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)