1/2/34 bersamaan 14/12/2012 luahan hati

hai sume,hari ni macam bosan je,bosan sebab hujan tak reti nak benti,jawabnye memang banjir lah kota tinggi ni kan,,???adush,,!!!!benci cuaca macam bongok-bongok ni,nak kuar pun tak dapat,mesty sale parents safwa kurang,,ape bende lah,,,erm,,okey,,stop,,
nak start cerite dah ni,
semalam kan,safwa nangis,tak tahu lah kenape,tapy menipu benar lah law tak tahu kenape,okey,safwa cerite,firstly safwa nangis sebab safwa tak tahu lah hodoh sangat ke safwa nih??jijik sangat ke safwa nih,,???safwa baru nak happy lepas dah jumpe mamat amirullah toe,tapy tak sangka,dia dah taknak kawan dah ngan safwa,dia mesej safwa semalam dyew cakap dyew happy keluar dengan safwa,and nanty dyew nak kelaur ngan safwa lagy,then safwa cakap lah,,saya pun happy kelyar dengan awak,tapy safwa tak selese mase dyew baring atas bahu safwa,maaf,safwa tak biase,saya harap awk faham,,
then dyew teros reply,erm,tape,saye faham,saya takkan keluar dengan awak lagi dah,maaf sekali lagi,bye,salam,,,
erm,nampak sangat kawan tak ikhlas,bape kali safwa nak cakap,safwa nih lain,safwa memang cerewet,safwa nak jadi wanita didalam cermin,safwa tak suka bersentuhan tak suka terlalu rapat dengan lelaki,tu sebab kat sekolah safwa tak ramai kawan lelaki,
kadang-kadang safwa pikir kan,kalau muke yang tak cantik nih memang khas untuk lelaki mengambil kesempatan ke,,???
dalam masa yang sama,safwa pikir,kenape orang yang lain boley bahagia erk,??ke sebab dyew orang bagy lelaki sentuh dyew ????tolong lah,
safwa tak kata safwa ni baik sangat,tapy dah itu cara safwa,safwa memang berbeza,safwa memang memlilih,
biarlah orang cakap,dah diri kau toe tak cantik,terime jela lelaki yang macam mana,,
safwa tak kisah orang nak cakap macam toe,safwa masih tahu batas lagy,

kenape safwa susah nak bahagia ek bersama orang yang safwa sayag,,??
seriously akmal EX safwa toe tak pernah sentuh safwa,toe sebab safwa sayang dyew sangat-sangat sampai susah nak lupakan dia,,,
safwa selalu berkata,safwa nih tak layak untuk merasekan kebahagiaan toe kan,,??

dulu mase kat hostel,safwa kehilangan senior yang safwa sayang kak Farah,tapi selepas ditinggalkan,kak Neaa datang sinarkan and lengkapkan hidup safwa,tapi kini kak Neaa dah tinggalkan safwa,dan kak Farah yang datang semula dalam hidup safwa,tapy dalam masa yag same safwa sayang kak Neaa toe,tapy dia tak pernah nampak pengorbanan safwa kan,,???
lebih baik safwa mati dari merase hidup ini satu penyiksaan yang tak mampu aku tanggung seorang diri,dalam pelajaran aku tak penah happy kan hati aku,dari segi orang yang aku sayang sume pergi tinggalkan aku,
dari segi kasih sayang,aku tak pernah merase kasih sayang dari seorang kakak,
puas aku bersedih menahan sakit ni,tapy tak seorang yang tahu.

aku memerlukan ini,




hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)