kisah Aku dan Dia di Maxsafe

hai all,,, :))
na story,pasal something,okey,safwa kan ambik lesen motor L,pas safwa lulos exam komputer safwa kene pergi kelas teori n practical kat maxsafe,,safwa ada terjumpe seorang mamat nih,bagy safwa nih comel,tapy korang safwa tak tahu la,setiap pandangan orang lain-lain kan,erm,
pagy toe safwa pergi kelas toe naik motor,then tersama masa pergi dngan dyew,kebetolan aku ngan dyew kebetolan parking sebelah-sebelah,then aku tertengok muke dyew,comel,huhu,,
lepas aku habis kelas teori,aku ternampak mamat toe buat kali ke-2 aku nekad untuk nak berkenalan dengan dyew,so aku ambik keputusan ambik kertas dan pen tulis numbor aku then letak at bakul motor dyew beralaskan batu agar tak terbang,mase toe dyew tengah pra-test JPJ na ambik lesen P,dyew balik awal dalam kol 12,aku balik lambat dalam kol 3:40PM sebab kene sambung kelas practical ,,
kat kertas toe aku tulis no aku dengan ayat "awak,balik nanty mesej no ni ea,penting,from budak baju kuning".
mesty korang ingat aku perigi carik timba kan,,??aku tak pikir macam toe,aku pikir ini satu cabarn untuk sebuah perkealan,betol kan,???erm,akhirnye dyew mesej jugek safwa,dari situ jadi lah sebuah persahabatan,
okey,safwa bagy taw background dyew k,
nama : ahmad razif
umur : 17(born in1995)
stay/asal : terengganu
dyew stay kejap rumah abnag dyew at : perani

toe je background dyew yang safwa mampu bagy tao,erm,seronok lah jugek member dengan dyew,,
dyew selalu cakap safwa nih baek lah,then dyew selalu cakap saya suka awak,
malu safwa di buatnye,,huhu,,ade sato malam toe dyew tepon safwa,dyew cakap memang longat tengganu giler,so buat-buat faham jea,,huhu,,erm,safwa tak tahu lah,rase happy jea kenal dyew,huhu,,
ape maksud rase di sebalik itu erk,,??huhu,,eh,korang jangan salah anggap aku ngan dyew cume kawan jea k,safwa mule kenal dyew pada tarikh 1/12/2012 and alhamdulillah dah 3 hari dah aku ber kenal dengan dyew masuk hari ni pada 3/12/2012,,erm,huhu
dyew ada janji ngan safwa,nanty bila dyew dah dapat lesen P dyew na bawak aku jejalan,erm,mesty romantik@seronok kan,,,,huhu,,aku tak kisah pun bub jalan2 toe,aku cume nak makan2 je nan dyew at MCD tak pun at KFC,,huhu
erm,nak tengok tak mane satu orang nye???
okey safwa upload jap,, :))



okey toe lah dyew Ahmad Zarif ,,, okey la,dah kol 1:13AM da,na tydo da,,nite all,<3
:))
 
                                                                                                


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)