kenangan mengimbas kisah silam

hai sume,,safwa sedih sangat,,rasa give up pun ada,safwa nak story at kekawan safwa,tapy safwa tak mampu,sebab safwa lemah sangat,sejak beberape hari ni safwa selalu fikirkan insan bernama Nurain Hidayah,korang takkan faham kalau aku cerite,aku sebelom nih happy sangat akan kehadiran dyew,,kehadiran dyew sebagai seorang senior adalah seperti kaka kandung aku,tapi itu sume hanya sementre,kebahgiaan toe takkan kekal kan,,??safwa tak tahu lah dah 2 orang insan yang safwa sayang tinggalkan safwa,firstly EX-boy safwa,secondly Nurain Hidayah toe lah,,kenape erk,,??berat bagy safwa ujian yang menimpa safwa nih,safwa dah kerboan sedaya-upaya nyawa safwa,tapy kenape dyew orang tak nakmpak,,??kenape dyew orang mesty nampak kesalahan safwa je erk,,?ape safwa nih bahan untuk mase susah dyew je ke,,??
memang safwa akui safwa dah janji tok tak update lagy pasal Nurain Hidayah toe,tapy gagal,safwa mesty nak update gek,kerane safwa terlalu merindui dia yang dulu,safwa tweet asal dyew,safwa tegor dyew at twitter pon dyew tak reply,,erm,,safwa tak tahu lah ape lagy perlu safwa buktikan erk,memang mungkin bagy dyew safwa nih,keji,zalim disi dyew,tapi takkan sampai perlu tak nak kenal siapa safwa nih lagy,,
safwa happy kenal dia,tapy happy toe kejap je,,kedukaan datang dah nak akhir tahun ,,mase dah nak berpisah,safwa ingtkan hari terakhir sekolah toe hari terakhir safwa dapat bersame dengan dia,tapi jangkaan safwa salah,dyew pergi n dyew buang safwa dalam hidop safwa berminggu-minggu sebelom hari terakhir sekolah toe,safwa dah cuba berbagai ara untuk memujuk dia,tapy gagal,safwa nangis,sampai safwa tak bace buku PAI sedangkan esok exam PAI for exam last year,safwa seperi orang tak bermaya,semua orang lihat akan kedukaan safwa,tapy sume orang tak faham ape yang berat sangat hati safwa untuk lepaskan dia,KENANGAN membuat safwa berat untuk lepaskan dia,,,
dalam masa dia tinggalkan safwa senior yang safwa pernah sayang kembali dalam hidup safwa kembali,insan yang bernama Farah Hanum,dyew kembali dalam hidup safwa sewaktu si dia tidak anggap aku wujud bila aku di hadapannya,aku buntu,aku sedih,hati aku menangis,aku berduka walupun aku senyum,,,tapy dengan kehadiran Farah Hanum toe telah membawa semngat aku semula untuk bangkit dari jatuh,aku jujur,,dari segi kasih sayang,insan Nurain Hidayah yang aku amat happy bersama dia,dari segi ketengan,keselesaan, insan yang bernama Farah Hanum telah bagi aku tengan n selesa,dyew naikkan aku bila aku jatuh,
terkadang aku berdoa agar biarlah aku di lupakan ingatan agar aku lupa insan yang buat aku susah untuk melupakkannya dalam hidop aku,Nurain Hidayah,aku akui hingga sekarang aku masih sayang dia,tapi dalam masa yang sama aku cuba untuk lupakan dia kerana aku selalu berfikir untuk apa menanti sayang dari yang tak sudi dah kan,,???erm,,safwa cube fikir balik bende2 yang dia dah buat safwa sakit haty,bende yang buat safwa dah banyak bersabar dengan dia,,safwa cube untuk lupakan dia,,safwa harap agar insan bernama Farah Hanum sentiasa hubungi safwa,contac safwa,whatsapp safwa,, mesej safwa gar cepat safwa boley lupekan insan bernama Nurain Hidayah,,,safwa sendiri tak tahu ape lagy perlu safwa buat untuk lupakan dia,,dia dah maki safwa tapy safwa tetap nak kan dia sebagai sorang sister safwa,,
dyew bagi harapan terlalu tinggi kat safwa,toe safwa susah nak lepaskan dia,,

ape pun safwa sayang insan bernama Farah Hanum,dia lebih memahami situasi safwa dalam waktu susah bahpun senang,hope allah je dapat balas jasa baik dia,,Amin~~~

selamat malam all,  


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)