ape celup tokkk,,,,,=)

hidop,,,hah,,!!!...kekadang adew sedih,kekadang ade gembira,,pasti kita nak gembira sentiasa,,,,tpi setiap orang pasti rase sedih tu,,x kisah sebab apew pon,,tapi yang selalunye orang2 hadapi CINTA kn,,???
herm,,,aku x penah rase itu keindahan cinta yang sebenar,aku belom jumpa erti itu cinta,,bagi aku,biar dulu aku sendiri,maybe cinta pasti akan datang dengan sendiri,,,aku pasti,kita cuma kene banyakkan bersabar,,,,aku selalu merendahkan diri,,coz setiap ape yg aku cakap tuh,memang betol,,,,
aku akui,,aku memang meilih,,tapi jika x dapat lelaki idaman aku tuh,,,,x pe,,aku masih boley hidop single,bagi aku,lebih senang kan,,herm,,,,that enough about love,,,
FREINDS,,,
kawan,,,okey,,kawan penting dalam hidop kite,,,orang x betol je ckp,kawan tuh x penting,,,but sebenarnye amat lah teramat penting,,,,okey,,aku adew soalan lah na tujukan,,("jika kita sedang menghadapi masalah cinta,siapa lagi hendak kita cari jika bukan kawan,,,parents,,???mak bapak kowang pasti cakap cam nih,,"kau sekarang nih pikir belajar x yah pikir na bercinta,,x penting,,nanti kau dah besar dah keja kau cari lah macam mane kau nak,,,")
kawan tuh lebih memahami saat perasaan sedih bergitu,,,
okey soalan seterusnya,,jika kita sedih,,,,siap tempat penghidbornya jika bukan kawan,,,betol x??cuba pikir-pikirkan dan renung-renungkan,,,,,aku selalu menghadapi perasaan sedih,,,but bila jumpe je kawan-kawan,,bagi aku dy lah penghibor aku,,,kawan2 buat aku tersenyum,,wat aku happy,,,
bagi susah nak dapat kawan tuh,,hermmmm,,,,

pandai2 lah cari kawan,,,aku dulu first masok skolah biase nih,,memang lepu,,mcm orang bodo,,selalu kene ejek,,but,,aku tunjukkn sesuatu yg luar biase,,aku tunjukkn aku x lepu,aku x bodo,,,aku x senang di ejek,,denagn cara ikot cara dy orang,,,tapi yang burok jangan lah itot yang baik je,,,pasti punye dapat,,,lagi satu,,dalam berkawan nih,,mesti kene adew sifat jujo,,jangan lah nak membohong,,,n jangan malu ngn apew yg kite ade,,law kte tipu,lagilah kawan2 ko tuh x ingin na kawan n caye kat kowang lagi,,,
herm,,,panjang sanat aku type nih,,na naik patah dah tangan aku niy,okey lah,,,aku tulis ni coz bosan,,so aku luah jela apew aku na lauh,,tu sebab tajok note ni,,
"APE CELOP TOKKKK",,,heeee
chaw,,papai,,


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)