nasib ku malang,,??

dari pagi hingge malam,,,x de yang gembire kn aku pon,sume perkare yang sedih,            
aku sedar aku memang x sempurna,aku x layak untok sesiape,tapi mengapa aku selalu sayang orang but orang susah na sayang aku,aku tahu,aku ni x cantik,x pandai,,,,
soal lelaki,aku suke kat sorang budak nih,but dye suke at member kawan aku,aku tahu aku x setaraf member kawan aku tuh,herm,dy cantik,baik,pandai,,,,siape lah aku tok kau,,,mc8 kau ngn dy cukop buat aku putus asa tok cube pikat ko,aku taw aku field,,,
tapi kenape aku harus suke kau kan,,dah banyk lelaki aku suke,but same macam ko,x layan aku,,,
,aku selalu cakap aku dah serik suke kat lelaki nih,but napew aq still na cari lagi,,dah depan mate orang yang aku suke tuh tolak depan-depan aku nih,,herm,,macam manew lah aku na buang perasaan suke at lelaki yang x mungkin jadi milik kau nih,,??????????????
butuh lah seh,,,,aku harus pikir yang setiap lelaki bukan milik aku,,,aku x seharusnya syok sendiri,,


than,satu hari nih aku gadoh ngn kakak angkat aku tuh,,herm,,,sakit giler hati aku,kenape lah dy x pujok aku???apew salah aku sam5 kn dy x na pujok,pada hal memng salah dyer x kan aku yg na kene pujok.,,,
siape x sakit hati law dah 4 kali dy tido tanpe pengetahuan aku,,aku dah ckap,law na tido bagi taw jadi aku x de lah tertunggu-tunggu,,,but dah masok 4 kali dy wat macam tuh,
awal-awal pagi lagi dyer dah tepon ako kol 4:08 pagi,,,,dy na pujok but aku x layan pon coz first aku memang ngantok coz tunggu dy x reply-reply mc8 aku hingge kol 1 lebih,,but x de respond pon,,so akhirnye aku tito,,,second coz dy dah 4 kali wt aku macam tuh,so ape lagi,,merajuk ar aku,,sakit taw hati aku nih,,
pagi aku pi sekolah aku x pandang dy pon,,,membr aku cakap dy tengok je aku,but just aku je x pandang,biar dy rase betape sakitnye hati aku,,,herm,,moody tu memng moody lah aku at sek,,,,dah lah aku rindu at dyer,,pas ue dy x pujok aku,,tu sebab aku moody semacam,,,aku ny jenis nye law orang pujok sekali memng x jalan,,,,biase lah aku ni kn suke memanje,,khikhihki,,,poyo lah kan,,
balik sek,aku nampak dy,,just aku x jalan ngn dy pon,dy pngil aku,aku wat bodo jew,,,
balik sek,kepale aku sakit sangat,then aku teros tito hingge kol 7:05 ptg,,hee,,lame kan,,
aku ingt kn bangon je tito dy ade lah mc8 aku,,but,,herm,,haram satu apew pon x de,,miscall jgn lah cwite,memng x de,,,,btw lepas je aku mandi adew satu mc8,,x sabar aku na bace,aku inatkan dy na pujok aku,but dy antr "salam,,,akq x taw ap salah akq kat adk sam5 adk wt akq mcm nih,sory lah law selami nih kehadirn akq dalam hidop adk,selalu menyakitkn hati adk,pasni akq janji x kan kacau hidop adk lagi n x kn ambik taw tntg adk lagi,tukan yg adk na dari akq.akq minx maaf sekali lagi,law akq selama nih penh wt sakitkn haty adk.take care,,,assalammualaikum,,"
aku bace tuh,,lah,,,dy ny pon nape lah x pujok,,,err,,,nyudah nye ku yang tepon dy,,baru slow talk ngn dyer,,,tahu pon minx maaf at aku,,ingt kn dh x reti na pujok,,huhuhu,,,
dah lah,sam5 sini je aku na luahkan perasaan aku nih,,,kesian betol lah aku nih kan,,dalam satu hari dua orang buat aku sakit hati,,chill lah,


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)