moody:(sad)

hye,,,
sedih,memang sdih,,x de yang mengembirakan pon,,,
macam mane nak wt kite happy ek?
macam mane na jauh dari perasaan sedih ek?
macam mane na hidop senyum selalu bersame orng yg kite syg?
mesti susah kan nak lalui hidop kite hari-hari mcam tuh,,,hermmm
bersame orang yang kite syg pon susah kan,,,


mesty kita rindu senyum orang yg kita syg bile dy jrang sms,tepon kite kan,,
mesty kite rindu gelak orang yang kite syg bile dy jrang sms,tepon kite kan,,
mesty kite rindu gurau senda orang yang kita syg bile dy jrang sms,tepon kite kan,,
segalanya mesty rindu jika tanapa tu semua,na jumpe jangan cerite,,mesti susah punye kan,,

maksud rindu tuh mendalam sngt,,,
kite mesti fahami dan renung-renungkan jelah kan
,,



macam aku,,pasni dah x de lah orang na wish selamat pagi at aku
lepas nih dah x de orang na wish selamat malam at aku,,
lepas nih dah x de orang na tanye tentang khabar aku lagi,,,
lepas nih dah x de orang yg sudi teman kn aku hingga aku tertido,,
lepas nih dah x de orang na buat aku senyum,
lepas nih dah x de orang na buat aku happy,,


maksud lepas nih pon mendalam jugek kan,,,
sedih kan,,,sedih giler kan pabila tanpa orang yg kita syg sesngt,,,


begitulah hari-hari aku mulai 29/10/2011 hingga bila pon aku x pasti,,
ya allah,,tabah kan lah hari-hari aku yang akan aku lalui tanpa dia ornag yag aku syg,,


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)