sWEEt mOmEnT =)


huhu,,na taw x ???
20/10/2011 saat2 yang paling best sekali,,aku x penah segembira nih,,
kite orang adew perlawanan bola jaring,,huu,,best seh,,macam gaye adew,elok-elok bola jaring dah jadi rugby dah,,heheh,,segale masalah aku dah lega apabile main bola jaring tu ngn dak2 nih,,herm,,,saat yang x ley aku lupa kan lah toqq,,,=)
kalo boley hari-hari aku na lalui hari macam tuh,,best sesangat,,=)
jom tengok pitc kite orang. . . . . . . .

                                                                       huhuhuuhuhu,,=)
                                         
herm,,bergambar no 1.,,ape pon x ley,,=)
                                            
     haha,,cikgu pon ley tahan peace yow,,hee,=)
                                       
                pape ajelah dey orang nih,,hee,,=)
                                           

         game start daaa,,,=,="

                                       
shoot,shoot,,,yesss,,,goal,,=)
                                        
                                                         
amek kau,,capek deh,,hehe,,dah penat sanagt ni lah jadi nye,,x ley tahan ape lagi,,,bukak tudung then       baring,,peh,,betape sedapnye aura ketika penat then baring,,hehehe,,,,=)

 dah,,,tu jew yang aku mampu bagi tenok pit nyew,,,
na taw x waktu main bola adew ke orang tuh main tarik baju,,,kelakar lah,,haha,,,
herm,,,,,that was be the best memories in my life in secondary school in form 3,,=)look,,muke memasing berbelang seh,,haha,,sluar masing n kasot dah macam ape ntah kene tanah merah,,hee,,,that all lah yang aku mampu type,,,naty aku update blog lagi k,,papai,,thanx ea tenok,,=)

                                                                                      


           


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)