huh, , ,!!bad my result,,,

huh..do you know what about my result??
very sad,,what i made very futile ,,,i think my result not bad,,but when i gate the result,give me very bad,,,
but i grateful because no subject i field  especially my science ..i very anticipate with my science paper,,,every exam very hard to me pass that subject,,mathematics also,,my science teacher pn salawati is my idol,,she always gave a spirit,,i grateful have teacher like she,,,but next year that teacher not teach me again,,if teach pon in form5,,however i never forgot that teacher coz she my idol,,huhu,,thank teacher,,,


okey,,aku rase aku sanagt bangang,,,aku sudah sedaya upaya berusaha tapi masih gagal,,aku x sabar nak tunggu 2013,,aku na sangt buktikan yang terbaik,,aku x nak memain lagi sebab itu masa depan aku,,,1 aku azamkan lepas SPM aku na masuk U,,x kisah lah U mane,,UUM ke,UPM,tapi yang paling na sangt aku masok UITM lah,,,sebab aku tengok my sis masok UITM ue mcam best je,,aku rase ramai yang at orang sekeliling aku,aku penah cakap yang aku nak masok sanagt UITM,,sampai termimpi-mimpi,,,mintak-mintaklah jadi kenyataan,,amin~~
x sangke pejam celik-pejam celik tahun depan unor aku 16 tahun,,n x sangke tahun depan aku dah form4,,x sabar rasenye na menunggu 2013,,,aku x pikir na kerja lagi lepas SPM,,kalo boleh na teros sambung belajar,,
tapi sure lah aku lebih rela masok UITM daripada sambung form6,,mudah-mudahanlah aku dapat gi PLKN,,,huhu,,,teringin,,,aku rase dpat kot sebab abang n kakak aku x dapat pegi pon,,aku hope dapatlah,,
aku cuba na yang terbaik lah form4,,tapi boleh ke??aku perlukan seseorang untuk perlu dorong aku,sentiase bagi semnagt kat aku,,terutamanya orang yang aku syg perlu support aku,,
aku nak buktikan kat mak cik aku yang aku x kan penah give up untuk kalah kan anak tiri dyer tuh,,
tapi aku x tahu tahun depan aku na dudok hostel ke x ek??aku nak juge idop berdikari,,tpi parents aku x percaya aku lah duduk asrama,,lagi pulak tuh kat chenor,pahang,,huh,,x giler lah pulak kan,,jauh ya amat,,
cinta???damn,shit,,dah malas na crik,,aku dah naik benci dah dengan lelaki,,tpi kadang2 terpikir gek bosan x de couple nih ,,tapi kadang aku berkata,argh,menyusahkan aje adew bf nih,,so aku kene selalu pikir negatif tentang lelaki,,

aku mudah give up,,aku law x nak give,aku perlukan seseorang yang x penah putus support aku,yang
sentiase bagi aku kekauatan,bagi aku semanagt setiap hari,,,memang aku akan bersemangt bile aku cube denagr motivasi kat mana2,,selalunye youtube,,ia cuma berthan 1,2 hari je,,pas tuh lenyap,,huhu,,
hasutan syaitan nih kuat lah kan,,aku perlu buat azam tahun depan,,tapi....selalu x dapat di laksanakan,,sebab ape??hah,,yg tuh lah kite x dpat di kesan,haha,,bergurau pulak,,sebab yang aku ckp tadilah aku perlu seseorang yang sentiase bg nasihat kat aku walaupun sesaat,,lagi2 orang yang aku syang,,seharusnya bagi
advise aw,,,,aku cubelah laksana kan azam aku tahun depan,,,insyaallah aku cube sedaye upaya,,
kadang2 kite nih berkate bersungguh-sungguh tapi sebulan dua bulan kemudian lah lupe mcm tuh aje,,

okey lah,,malas na taip panjang sangat yang penting aku perlu study smart untuk cita-cita nak masok UITM,,
okeyp safwa you must believe you can do it batter then before what have done,,,you good gurl kan,, 


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)