shit~~damn~~

this story very better,,,
aku x sangke orang yang aku percaye macam sial belakang aku,,aku tolong kau,kau buat sial ngan aku,
aku tahu kau pendam,aku tahu kau x bercerita,,kau malukan aku,kau x tolong aku,kau bagi orang tahu selama nih aku yang salah,,,ape terok sangat ke aku nih sampai kan aku dah x de arah tuju,,
aku bukan nak mengungkit tetapi aku kesal ngan sikap kau,,aku dah beri kau memacam,tapi nih kau bals ngan aku,,,mata aku bengkak menangis tersedu-sedu,,aku dah lah x sihat kau tambahkan lagi dengan sume tuh,,
aku na settel kan bebaik ngan cousin aku kau x nak tolong kau lari,,sekarang nih,sume x percayekan aku,,sume orang cakap salah aku,,,aku tolong kau daripada kau pendam tapi last-last macam nih kau buat,,aku ingat kau tolong aku,,aku na settel bebaik tapi macam nih jadinye,,tengok sampaikan supervisor buang aku kerja,,,
supervisor cakap aku buruk-burukkan dyer kat orang lain,,sumpah aku cakap sebelom aku masok kerja memang orang dah tahu perangai kau,,,aku x dew niat na burok-burokkan kau supervisor,
apa yang aku cakap tuh kenyataan,,,bukan sifat aku na burok-burokkan orang,tetapi hanya kerana menolong orang aku yang di salahkan semudahnya,,,biar suatu hari allah tahu mane betol,mane salah,,
aku x takot ngan ujian yang mendatang dari kau sebab aku x penah rase salah,,ape guna aku burokkan kau dengan cerita2 yang salah??aku dapat dosa lah,,mesti kau akan cakap "kalau bukan memburokkan orang bukan sifat kau kenape kau burokkan aku,,??"nak tahu sebab ape,???sebab aku menolong orang,kan aku dah cakap aku tolong orang,tapi orang tuh senang lenag diam macam tuh jew,,kau betol kan je cakap si betina tuh,,,bukan aku jew memburokkan kau ramai lagi,tapi kenape harus aku yang kene,,,sampaikan kau buang aku kerja,,,aku malas na taip banyak-banyak,yang penting ape yang aku buat nih x salah sebab bukan aku na memburokkan kau,cume aku x nak orang lain nangis,sedih sebab kau,,,kerana terlalu baik sangat aku ngan orang2 sekeliling aku,aku yang kena,,sorry to says lah kan,,,sampaikan orang sebelah pon kau nak membabit,,aku pon x salah kan kau 100%,,adew juge salah aku,,but terpulanglah..aku malas na pepangjangkan cerita lagi,,
nasib bek adew orang na pujok aku,
nasib bek adew orang yang appy kan aku,,
nasib bek adew orang sayang aku,,hehe,,=)


hai,thanks sape sudi melawat blogger safwa,jangan lupa like,terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

-assalamualikum.....
-firstly thank a lot okey lawat blogger safwa
-secondly jangan lupa like
-thirdly jangan lupa tinggalkan comment anda jika perlu :)